manpower
Back

I kandidati su kupci

Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.

Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.

 

I KANDIDATI SU KUPCI

Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.

Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja:

  • Kakav je utjecaj negativnog iskustva kandidata na namjeru kupnje?
  • Koje vrste negativnih iskustava najviše štete?

P R E U Z M I T E     K O M P L E T A N    I Z V J E Š T A J

Druge vijesti

recruiTECH Manpower SEE

recruiTECH CEE 2025: AI i budućnost zapošljavanja

Imali smo priliku sudjelovati na recruiTECH CEE 2025, jednom od vodećih regionalnih događanja za HR i regrutacijske profesionalce, održanom na…
How does HR agency work

Kako funkcionira agencija za zapošljavanje: vodič za poslodavce

Teška situacija na hrvatskom tržištu rada potaknula je tvrtke da surađuju s agencijama za zapošljavanje, koje postaju sve češći izbor tvrtki za…
SATR H1 2025

Trendovi kretanja plaća i zapošljavanja: sve što trebate znati za 2025. godinu

Koja su predviđanja hrvatskih poslodavaca vezano uz plaće i zapošljavanje za prvu polovicu 2025. godine? Saznajte sve u našem članku.
loading-gif