manpower
Back

I kandidati su kupci

Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.

Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.

 

I KANDIDATI SU KUPCI

Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.

Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja:

  • Kakav je utjecaj negativnog iskustva kandidata na namjeru kupnje?
  • Koje vrste negativnih iskustava najviše štete?

P R E U Z M I T E     K O M P L E T A N    I Z V J E Š T A J

Druge vijesti

SATR H2 2026

Anketa SATR H1 2026 je otvorena – podijelite svoje uvide o plaćama, pogodnostima i trendovima na tržištu rada

Započeli smo prikupljati podatke za novo izdanje ankete SATR za prvo polugodište 2026.
Manpower SEE awards

Manpower SEE osvojio nagrade Top Workplace i Best of the Best na HR Weekendu 2025

Ponosno objavljujemo da je Manpower osvojio dvije prestižne nagrade na ovogodišnjem HR Weekend Festivalu u Rovinju.
Recruitment trends Manpower SEE

Recruitment Trends 2025: Strategije za uspješno privlačenje talenata u SEE regiji

Recruitment Trends izvještaj za 2025. godinu tvrtke Manpower SEE predstavlja regionalne podatke i strategije koje se mogu primijeniti na temelju…
loading-gif