mentorstvo
Back

Mentorstvo kao temelj motivacije za nove generacije

Taj potpuno kaotičan i raznovrstan svijet otkrila sam na trećoj godini fakulteta i bila sam oduševljena kako se različite struke isprepliću oko iste priče. Sada, nakon sedam godina mogu reći da imam nešto samopouzdanja oko organizacije, međutim treba znati da je svaki event priča za sebe i da svaki event ima svoje izazove. Upravo iz tog razloga, usudim se reći da za event management nikad neću imati dovoljno samopouzdanja da bih mogla jasno i glasno reći „ja točno znam što radim“. Svakom eventu treba pristupati s novim idejama i novim klijentima i samim time, to je nešto što svaki put iziskuje nove stvari – možda i stvari koje do sada niste radili. Svakim eventom razvijaju se nova znanja i vještine koje nam donose sigurnost, kredibilitet i stručnost.

 

Od ulaska u poduzetničke cipele maštam o tome da će LOL jednog dana biti specijalizirana agencija za evente koja će zapošljavati 30-ak ljudi. Ali, za sada je to još uvijek san kojem težimo – daleko je to još od ostvarenja, a i pandemija nas je dosta usporila. Svakodnevno radimo više od 12 sati kako bismo jednog dana dostigli taj cilj i svjesna sam da će to možda iziskivati i više od 10 godina, ali…malim koracima naprijed – nikamo nam se ne žuri. Planiram se baviti isključivo event managementom i ne mislim na neke druge poslovne puteve (barem za sada), tako da su skoro sve moje sekunde u danu posvećene razvoju LOL-a i edukaciji mojih curka koje su uz mene i bez kojih ne bismo imali tako dobre evente (hvala mojim LOLčicama).

 

Prema iskustvu koje imam sa studentima, shvatila sam da im je jako bitno iskustvo koje mogu dobiti. Nažalost, na fakultetima očajnički nedostaje prakse i samim time studenti su prepušteni sami sebi. Zato svaka prilika koja im se pruži vrijedi puno više od nekog studentskog posla koji nema veze s njihovim afinitetima. Zaista nastojim svakome pružiti šansu da se okuša u svijetu event managementa (ovaj posao ne znaš je li za tebe dok ga ne isprobaš), a najbolje je to istražiti još za vrijeme studija.

 

Mladi će stvoriti samopouzdanje za otvaranje svoje firme ako dobivaju prilike i ako u nekoj od tih prilika prepoznaju svoj poslovni put. Mi kao poslodavci moramo studente poticati i davati im prilike u područjima koja ih zanimaju, a ne da tijekom studija slažu police i rade u call centru jer na popisu studentskih poslova nema onoga što ih zanima. Pa nije li win-win i za poslodavce i za studente da imaju studente koje zanima to što rade i da poslodavci imaju studente koji imaju strast za učenjem? Zato pozivam i ovim putem poslodavce da ulože malo vremena i truda i daju studentima mogućnost studentskog posla, prakse ili volontiranja kojima će moći otkriti posao kojeg žele raditi jednog dana.

Lea Kosović

Drugi blog

žene u biznisu

Pozicioniranje žena u modernom biznisu

Uloga žena u suvremenom poslovanju te koje korake poduzeti kako bi se osigurao ravnopravan i pravedan napredak unutar tvrtki.
seiffedine younsi

SEIFEDDINE YOUNSI – up close and personal

Razgovor sa Seiffedinom o tome kako vidi budućnost HR-a, izazove s kojima se susreće i što ga motivira da pomiče granice.
rekrutment konzultanti

Uvod u recruitment konzultante

Što sve obuhvaća posao recruitment konzultanta i kako oni pomažu kandidatima u pronalasku idealnog zaposlenja u HR sektoru?
životopis

O životopisima, potpuno iskreno

Kako napisati životopis koji će privući pažnju poslodavaca? Donosimo praktične savjete!
zapošljavanje

Visoka cijena pogrešnog zapošljavanja

Pogrešan odabir kandidata može skupo koštati tvrtku. Saznajte kako spriječiti loše odluke u procesu zapošljavanja.
humana digitalizacija

Humana digitalizacija

Kako tehnologija i digitalizacija mogu podržati tvrtke da zadrže humaniji pristup u poslovanju, bez gubitka osobnog kontakta?
motivacija zaposlenika

Motivacija i zadovoljstvo zaposlenika kao ključ optimizacije poslovanja

Zadovoljni zaposlenici čine produktivniji tim. Kako osigurati njihovu motivaciju i angažiranost uz pozitivne radne uvjete?
HR specijalisti

Važnost HR odjela u razvoju poslovanja budućnosti

Otkrivamo kako HR odjel pomaže kompanijama u kreiranju uspješne budućnosti poslovanja.
34343

Employer branding

Employer branding je ključan alat za privlačenje talenata. Kako izgraditi snažan brend poslodavca koji privlači i zadržava talente?
loading-gif